KURAN DİNLE

selam

selam

HOŞ GELDİNİZ DEĞERLİ DOSTLARIM CANLARIM

HAKYOL İSLAM Kodu: KODLAR

12 Aralık 2010 Pazar

Dikildi karşıma, hayat yokuşu
Yıllarca koştum da, bitmedi koşu
Pes dedim de kabullendim ben tuşu
Bitkinim yorgunum yoruldum dostlar
GüLGüLGüL
Yerlere düşünce, kaldıranım yok
Halimi dostlara, bildirenim yok
Sevip yüzümü, güldürenim yok
Küskünüm kırgınım, kırıldım dostlar
GüLGüLGüL
Neler yapmadım ki,sevda uğrunda
Dumansız alevi, yanar bağrımda
Sevda oku saplı, durur sağrımda
Vurgunum, vurgunum, vuruldum dostlar
GüLGüLGüL
Aradım derdimin, dermanı yokmuş
Yüreği ihanet, şimşeği yakmış
Zehirli okunu,kalbime sokmuş
Bahtıma dargınım darıldım dostlar
GüLGüLGüL
Hiç fayda etmedi, yaptığım çağrı
Hayalim yıkılmış bir çatı gayrı
Anadan babadan, sıladan ayrı
Kovuldum sürgünüm sürüldüm dostlar

Hiç yorum yok: